Ievadbilde

Deniss Jerjomins: Gribu traku dzīvi, ne vienmuļu

Ja tā dziļāk skatāmies, esmu sapratis, ka cepure man ir aizsardzība - kā amulets.

Starp pārējiem tevi vienmēr var ievērot ne vien, pateicoties smaidam, bet arī stilam, kura neatņemama sastāvdaļa ir cepure. Vai savu tēlu esi veidojis apzināti?
Jā. Kad pirmo reizi sāku apgrozīties profesionālās skaistuma industrijas aprindās, izstādēs, centos sakontaktēties ar zīmolu pārstāvjiem, sapratu, ka pēc tam ir ļoti grūti par sevi atgādināt, ja tev nav sava signature, kaut kādas atpazīšanas zīmes. Jo cilvēku daudzums ir milzīgs! Tā izdomāju triku ar cepuri un jau nākamajās reizēs, kad rakstīju e-pastus, minēju, esmu tas “puisis ar cepuri”. Uzreiz bija vieglāk komunicēt. Viņi atcerējās!

Kā izvēlējies savu pirmo galvassegu?
Latvijā, Čaka ielas darbnīciņā. Tas notika spontāni. Iegāju, izvēlējos modeli, un meistare, tāda forša tantīte, vēl nopukojās, ka man esot neparasti liela izmēra galva, tāda klienta viņai neesot vēl bijis, tāpēc tika veidota speciāla matrice. (Smejas.)

Tā izlēmu, ka man ir jāiet savs ceļš, nevis tāds, kur būšu atkarīgs no citu cilvēku vēlmēm un iegribām.

Tātad tā bija tieši tev gatavota cepure?
Visas ir speciāli taisītas man. Neviena nav tā vienkārši, nejauši nopirkta. Kopā man kolekcijā ir jau divpadsmit cepuru. Un jūtu, ka pēc intervijas došos pasūtīt jaunu.

Kas nosaka tavu cepures izvēli - mode, stils vai sajūtas? Jo aksesuāri apkārtējiem par mums pastāsta ļoti daudz…
Vispirms jau tas, ka man vienmēr ir platmales. Jūtu - tas ir mans fasons. Bet, ja tā dziļāk skatāmies, esmu sapratis, ka cepure man ir aizsardzība - kā amulets.

Un platmales forma - kā oreols?
Tieši tā! Interesanti - kad pirmo reizi atnācu pie psihoterapeita (bija manā dzīvē posms, kad tas bija ļoti svarīgi atspērienam), terapeite tā arī pajautāja: tu slēpies? Pirms tam par to nebiju iedomājies.

Ko tev deva terapija?
Uzticoties tuvam cilvēkam, diezgan krāpnieciski tiku ievilināts biznesā, no kura bija ļoti sarežģīti izkārpīties. Pārņēmu bankrotējošu uzņēmumu, kuru centos izvilkt… Biju spiests divus gadus nepārtraukti strādāt, lai izmaksātu svešus parādus. Visā tajā absolūti izdegu, jo jutos šķietamā bezizejā. Šķita, tas mani iznīcinās. Bet tagad tas viss ir pagātnē. Terapija man palīdzēja savākt sevi, atgūties. Esmu no tā visa absolūti brīvs. Tagad kopā ar partneri Solvitu Jefimovu esam atvēruši uzņēmumu Beautyplace, un tā ir absolūti cita enerģija, cita jēga, atmosfēra, garša. Jūtos laimīgs! Bet droši vien arī šī dzīves skola bija jāiziet. Esmu izdzīvojis un ļoti daudz no tā iemācījies. Tas ir galvenais.

Ko tev nozīmē savs zīmols?
Darbs, mans zīmols ir daļa no manas identitātes, personības, dzīves ritma. Varētu teikt, esmu tajā visā teju par simt procentiem. Ja neticu kādam zīmolam, mēs ar tādiem nemaz nestrādājam. Par tiem, kas ir ar mums, esmu absolūti pārliecināts, absolūti in viņos, citādi nemaz nevaru. Viss darba process man nozīmē būt kustībā, plūsmā, sadarbībā, nepārtrauktā komunikācijā ar partneriem, klientiem, pārstāvjiem, jaunumiem… Es tāds esmu un vienmēr esmu bijis: mani visu laiku viss ārkārtīgi interesē. Pats arī visus produktus izmēģinu. Izeju visdažādākās apmācības un līdz ar to apmācu citus speciālistus. Tas ir tāds nepārtraukts pieredzes apmaiņas cikls, nepārtraukta attīstība.

Atgriežoties pie cepures - piekrīti viedoklim, ka cepure tevi pasargāja no pasaules, kad tas bija nepieciešams?
Viennozīmīgi. Īpaši manas dzīves smagākajā periodā, kad tas bija tik būtiski manai izdzīvošanai. Kad bija tik mentāli grūti iziet ārā, skatīties cilvēkiem acīs, saņemties, cepures man noteikti palīdzēja izturēt. Protams, arī tīri instinktīvi manī bija vēlme paslēpties, aizsargāt sevi; tas ir absolūti dabīgi. Jo tās visas negācijas man, kurš pēc dabas ir ļoti pozitīvi orientēts cilvēks, bija par traku. Joprojām īsti nesaprotu, kā spēju izdzīvot tik negatīvā vidē, kad visi nepārtraukti zvanīja un kaut ko pieprasīja. Un tev jāatbild un jārisina - bet tu taču pēc būtības vispār neesi vainīgs! Šobrīd, mūsu sarunas laikā, saprotu - iespējams, es izdzīvoju, pateicoties cepurēm.

Ja cilvēks atrod apģērbā vai aksesuāros savas stila lietas, tas vienmēr kalpo ļoti spēcīgi.
Vēl vairāk - tagad, paskatoties uz cepurēm, varu redzēt hronoloģiski savu attīstības ceļu. Tās atgādina notikumus un raisa atmiņas. Sākumā valkāju melnas, tad tās kļuva gaišākas - caur to var redzēt, kā mainījās mans skatījums uz dzīvi. Kad atvēru savu uzņēmumu, par godu tam man parādījās ļoti īpaša cepure - salātzaļā krāsā!

Ja skatās pēc krāsu nozīmes - jauns sākums, auglība, nauda
Tieši tā, mums uzņēmumā arī logo ir tādos toņos, bet tur parādās vēl arīmazliet rozā - sapņiem. Manī vienmēr novirmo tādas siltas sajūtas, kad velku šo cepuri.

Bet kā tevi vispār ieinteresēja skaistuma industrija? Tā bija mērķtiecīga profesionāla izvēle?
Vispār pēc izglītības esmu jūrnieks. Kapteinis. Man ir augstākā iespējamā izglītība šajā jomā. Esmu arī gājis jūrā divus gadus.

Ļoti nopietna un prestiža izglītība un profesija, apsveicu! Pastāstīsi vairāk?
Par kapteini mācījos deviņus gadus. Un esmu ļoti pateicīgs šai izglītībai. Uzskatu, ka man tā ir iedevusi ļoti daudz. Gan līderismu, gan izpratni, izturību, komandas saliedēšanas prasmes, nemaz nerunājot par visu tehnisko bāzi un specifiskām zināšanām. Arī to pašu izcili augsto neatliekamās medicīniskās palīdzības apmācību, kas mums akadēmijā bija ļoti labā līmenī. Reiz man tas palīdzēja tusiņā operatīvi noreaģēt, kad viena meitene izgāja cauri stikla sienai un viņai stikls pāršķēla vēnu. Sākās panika, bet es noreaģēju, un, kad atbrauca ātrie, tā arī pateica - te viss izdarīts perfekti, bet, ja nebūtu, visdrīzāk mums te vairs nebūtu ko darīt, jo cilvēka vairs nebūtu... Spēja stresa situācijās paturēt vēsu prātu, iespējams, ir lielākā prasme, kuru esmu ieguvis šajos deviņos studiju gados Jūras akadēmijā.

Tev ģimenē ir jūrnieki, ka vēlējies iet šo ceļu?
Nē. Patiesībā kopš bērnības sapņoju kļūt par pilotu un iekarot debesis, bet Aeronavigācijas institūtā studiju maksa finansiāli nebija paceļama. Tad nu izlēmu par labu kapteiņa profesijai. Man šķita, pēc būtības tas ir ļoti tuvu, arī tā taču tu vadi kuģi un peldi milzu plašumos. Bet, divus gadus pastrādājot jūrā, sapratu, ka tas absolūti nav piemērots manai personībai. Esmu ļoti radošs pēc dabas. Bet, lai izdzīvotu jūrā, izciestu tos ilgos reisus, visa struktūra, režīms ir būvēts tā, lai cilvēka smadzenes ieiet ritmā, kur ir viens un tas pats. Līdz tu aizmirsti ne vien vakardienu un to, kas bijis pirms nedēļas, bet arī to, kas bijis šodien. Atzīmē žurnāla ailītē un aizmirsti. Bet dzīve taču paiet. Bet viss, ko redzi, ir horizonts un tās tankkuģa metāla trubas. Bija brīži, kad vienīgais, ko vēlējos, bi-ja mesties pāri bortam un peldēt uz krastu. Sapratu, ka steidzīgi jāpieņem lēmums veidot savu dzīvi citādi. Vēl jo vairāk - apzinājos, ka, neskatoties uz manu kapteiņa izglītību, līdz es reālajā dzīvē tiktu līdz šim statusam, paietu vēl vismaz desmit gadi jūrā. Un arī tas nebūtu garantēts. Tā izlēmu, ka man ir jāiet savs ceļš, nevis tāds, kur būšu atkarīgs no citu cilvēku vēlmēm un iegribām.

Kad sāki savu biznesu?
Patiesībā jau, mācoties akadēmijā. Daudziem mācībspēkiem tas nepatika, jo - kā tad tā? Lai gan, esot jūrā bija ļoti sarežģīti ar internetu, paralēli pie iespējas sarakstījos ar komandu. Jau tad zināju: gribu tieši traku dzīvi ne vienmuļu. Iespējams, tieši tas ārkārtīgi paredzamais kuģa režīms man iedeva skaidrību par to, kas ir un kas nav mans.

Kā tavi vecāki uz šo visu reaģēja?
Nekā. Es vienmēr esmu bijis savā būtībā neatkarīgs. Vispār neatceros sevi kā bērnu tādā tradicionālā nozīmē. Jau no sešiem gadiem uzskatīju, ka esmu pieaudzis, pats par sevi. Visu laiku aizņemts dažādos pulciņos. Spēlēju akordeonu, dziedāju korī, nodarbojos ar sportu: peldēšanu, grieķu-romiešu cīņu, karatē. Arī aktiermāk-sla... Tagad, kad veidoju savu blogu, tas viss man lieti noder. Esmu sapratis - lai veidotu interesantu saturu, vai nu cilvēkam ir jābūt multifunkcional, vai arī jāalgo milzu komanda. Tajā pašā laikā blogs ir tikai palīglīdzeklis biznesam, tu nevari tajā ieguldīt sevi simtprocentīgi, jo neviens blogs nekad nekļūs par peļņas avotu, tas vairāk ir vai nu pašizpausmes veids, vai mārketinga triks. Tā ir tikai paralēlā aktivitāte.

Es tāds esmu un vienmēr esmu bijis - mani visu laiku viss ārkārtīgi interesē.

Tomēr - kāpēc beauty industrija?
Sākumā tā bija nejaušība, tas stāsts par to cauro kuģi - bankrotējošo uzņēmumu, kura iegādē mani ievilināja. Bet, pateicoties tam, es iepazinu industriju. Mana dzīve pirms un pēc šī piedzīvojuma ir mainījusies kardināli, esmu ļoti attīstījies. Pirms tam pat nebūtu iedomājies iet pie terapeita, bet tagad ļoti novērtēju tāda veida speciālistus un turpinu darbu koučingā, kas palīdz salikt pa plauktiņiem visas biznesa lietas. Tā zinu savas stiprās puses un esmu mierīgs par to, ka vājie punkti tiek kontrolēti. Tas dod lielu mieru un drošību. Esmu sapratis, ka man patīk un ir lietderīgi izmantot gudru un profesionālu cilvēku pakalpojumus. Reāli redzu, kā tas attīsta ne vien biznesu, bet arī mani pašu.

Kā bizness ir attīstījies šobrīd?
Pašlaik strādājam ar divpadsmit zīmoliem, bet sagaidām, ka ienāks jauni, savukārt diviem esam jau izsūtījuši ziņu, ka pārtrauksim sadarbību. Kā jau minēju, ļoti atbildīgi izturamies pret sadarbības partneriem, produktiem un, protams, klientiem. Viens no tiem, kas dosies prom no Latvijas, ir matu zīmols Razzo, jo atzinām to par dārgu mūsu tirgum. Tā ir mana pirmā reize, kad uzrakstīju sadarbības partnerim e-pastu - piedodiet, mēs pārtraucam sadarbību… Otrs - Wrinkles Schminkles, jo sapratām, ka mūsu patērētājs īsti neizprot patču lietošanu. To, ka šāda veida produkti ir ārkārtīgi efektīgi - jā, tie izgludina ādu, bet līdz ar to tos drīkst lietot tikai ārkārtas, īpašos pasākumos. Ja ar šādām super piesātinātām substancēm ādu pārbaro, pēc tam nekas cits neatliek kā agresīvāka iejaukšanās. Tāpēc labāk mēs no šī zīmola atteiksimies.

Denisa ikdienas beauty rutīna
• Patlaban mans absolūtais favorītzīmols - SHAKEUP. Lai gan radīts vīriešiem, tas ir ideāli piemērots gan sievietēm, gan vīriešiem
• Vispirms mazgāju seju ar gelu SHAKEUP FACE 4WARD - MULTI-ACTION DAILY FACE WASH; tajā ir arī maigs skrubis.
• Tad seko atsvaidzinošs toniks FACE 4WARD - CLARIFYING TONER, kas satur glikolskābes un augļu AHA kompleksu, līdz ar to nav nekādu problēmu ar ādu.
• Nākamais solis: SHAKEUP FACE 4WARD - PRO-YOUTH SERUM - spēcīgs un barojošs, palīdz cīnīties ar ādas novecošanos.
• SHAKEUP FACE 4WARD - MATTE-EFFECT GEL MOISTURISER sniedz viegli matētu rezultātu.
• Reizēm krēmu aizstāju ar SHAKEUP LET’S FACE IT - BB TINTED MOISTURISER SPF 25 - tas ir amazing! Izskatās absolūti dabīgi!
• Un reizi nedēļā krēmam piepilinu James Read pilienus, samaisu un uzklāju.

Kas nāks vietā?
Divi ļoti jaudīgi zīmoli gaida, kad tiks pieņemti saimē. Jau esam tos nodevuši testēšanai. Jau jūnijā būs pieejama liftinga krēmu līnija ar zeltu un peptīdiem. Vēl sagaidām ārkārtīgi aktuālu produktu - ampulas matu atjaunošanai -, kā arī speciālu papildus kopšanu: šampūnus un citus produktus.

Parunāsim tagad par James Read? Vasarā visi vēlas sauļoties, bet, kā zināms, daudz veselīgāks ir viegla iedeguma efekts bez saules staru apdraudējuma ādai.
Jame Read produkcija neapšaubāmi ir viena no mūsu zīmola lokomotīvēm! To par savējo jau sen ir atzinušas arī Holivudas zvaigznes! Neviena no slavenībām neguļ stundām saulē vai solārijos, apdraudot savu ādu un veselību. Džeimss Rīds sāka savu karjeru kā ekskluzīvs privātais ādas tonēšanas eksperts un sadarbojās ar dažādiem modes zīmoliem un dizaineriem, tādiem kā Toms Fords, Burberry. Viņa pastāvīgo klientu vidū ir supermodele Naomi Kempbela un aktrise Rozija Hantingtone-Vaitlija, dziedātājas Lady Gaga, Elija Gouldinga un Meraija Kerija, arī Adele. Katrai zvaigznei Džeims veidoja unikālu receptūru. Bet tagad viņš ar savu 16 gadu pieredzi regulāri tiek pieaicināts kā tiesnesis prestižiem beauty industrijas pasākumiem.

Ar ko šie produkti ir tik īpaši?
Džeimsam izdevās izstrādāt produktus, kas nav lipīgi, neatstāj oranžus plankumus uz ādas, un nav arī tās spēcīgās pēcsmakas, turklāt tie klājas pakāpeniski, tā pielāgojoties katra cilvēka ādas tonim. Līdz ar to tiek panākts ne vien tāds efekts, kādu katrs vēlas, bet tas ir arī vizuāli maksimāli dabisks. Turklāt viņa zīmols ir veidots pēc unikāla koncepta, iedeguma efektu apvienojot ar ādas luksusa kopšanas priekšrocībām. Tur sastāvā ir gan hialuronskābe, alveja, gan nakts maskā, piemēram, retinols.

Var just, ka tu dedz par to, ko dari… Kas ir tavs cilvēks - tava kliente, klients? Kam tu centies, strādā?
Tāds, kurš gatavs mācīties, attīstīties, ieklausīties. Tāds, kurš uzticas man. Tādam cilvēkam esmu gatavs atdot tik daudz! Visu sevi, savu pieredzi, zināšanas, prasmes, visu to labāko. Jo tajā brīdī notiek fantastiska enerģijas apmaiņa! Nekas labāks par pozitīvu enerģijas apmaiņu pasaulē nav iespējams. Esmu to piedzīvojis ne reizi vien, tā dēļ esmu gatavs censties, strādāt, attīstīties nepārtraukti.

Instagram profils @ deniss.jerjomins

Projektu finansē Valsts Kultūrkapitāla fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Par saturu atbild Žurnālu izdevniecība Lilita